07 April 2011

hmmmm

hari ini
apa yg kurasa
serba tak kena
ibarat tsunami melanda Jepun
semua berantakan
bertambahlah dosaku
namun tidak berani mengungkap kata maaf
memohon ampun ..

mengapakah?
hari ni aku berjaya kecewakan mama

1. menarik muka
2. buat bodo bile mama tgh cakap

akhirnya,

mama berkata seperti ini:
"dahla wan, lantak kau la . pergilah kau belajar sana , kau dgn kakak sama je .. anak-anak ni memang.."

aku tersentak seketika, astaghfirullahalazim
apa yg aku buat nie..

tadi,
ayah tye nk makan apa?
aku diam buat bodo ..
main game bola mcm xde org kt dpan aku..
ayah keluar dgn rase sgt kecewa
namun dia tetap sabar melayan kerenah aku..

tapi kenapa aku buat camtu?
untuk apa?

arghhhhh, sgt sialaaaaan
aku rasa bersalah..

tpi hari ni mmg aku down gilerrrrrrrrr

what i need is







but from who???
hope tommorow will be okay..

 

0 comments:

Post a Comment