04 April 2011

kerja gila

sejak hari jumaat , ayah dah tegur suruh printkan kerja kursus adik alin tapi aku buat dek jek, malas la tapi esok dia nak bwk pegi skola, terpaksalah aku buatkan. dlm tgh2 nak print tu, ink catridge printer ni sbnarnye dah lama habis. tapi aku modified balik bende tu masa sblom spm, almaklumla harganya kat kedai RM 100++ , aku still x mampu nk beli dan xnk mnyusahkan ayah aku. jd ink catridge tu aku buat lubang kat ats die untuk refill ink.. pastu beli la ink hitam yg dlm botol yg murah tu isi je ikut kat lubang tu.print je la.. tapiii tgk kertas asal kosong je.. adoi, inknye x kuar2, try dh 7-8 kali, argghhhhh. 
ni la yg black colour pnyee , MAHAL gaban..

dah x leh kuar inknye tu bkak la balik catridge nye.. goncang2 bnde tuh , ketuk2 la nk bagi kuar pon x bole..
at last, aku sedut bwh catridge tu pakai mulut, hambik kau. mulut aku dah penuh ngan dakwat.. bibir hitam gilerr, haa tapi berbaloi la sbb try dah bole print da.. dan kerja pembersihan pon dah siapp.. cuma dakwat kat tgn ada sisa2 ,demi adik aku juz buat yg terbaik.. dia PMR thun nie.. smoga adik berjaya. jgn jadi mcm aku .. haha

p/s: kalau mama tahu tikar buluh dia habis ditumpahi dakwat maka bersedialah aku dgn kapas utk tutup telinga ,, sbb mak aku kuat membebel.. biasala orang melaka mmg camtu bahasa kasar ckit tapi alah bisa tegal biasa .. since kecik dh ngadap.. mintak2 tak kantoi.. sok pagi2 nak sental la tikar tu

ok. ini kerja gila aku buat pada malam ahad.. b

off~
bye

0 comments:

Post a Comment