10 May 2011

iv

hari ni ada iv spa kt Larkin JB dan iv tu sebenarnya hancur lebur bagi aku sbb entahlah mungkin 1st time kot. soalan senang tp aku nk susun ayat tu dah jadi melalut .. biarlah watpe nk fikir lg .. barang yg lepas jangan dikenang, cuma aku terkilan org tu kata aku mmg x minat farmasi ni ... So what ?? perlu ke beritahu , nasib baik la dia penemuduga tu kalau x aku dah picit jerawat batu dia daa , yg pakcik tu pulak ok la dia cool je tanya , sedih sikit bila sampai rumah mama tanya aku cuma bole ckp "bole la, ok je" nak jujur sgt nt dia kecewa.. redha je .. pagi tadi jgk lelaki ada 4 org jek , sgt la ramai kan .. yg lain tu mestilah perempuan xkan aww aww kot .. so bilik aku duduk sgt bising dgn suara2 mereka sumpah masa tunggu tu aku dah bosan.. giliran no 15 mana x kematu aku nak tunggu .. harapan utk spa just tinggal harapan sebab aku dapat rasa aku tak dapat.. lantak la .. salah aku .. nk try jgn nervous jadi lain .. blur memanjang .. ok bye :) .. [pasal matriks] .. masih tak boleh decide nk pergi ke tak nak walau ayah dah bagi green light . aku tak tahu kenapa ? mungkin pengaruh org lain sebab ramai yg tolak mentah2 matriks ni .. aku bukan budak pandai sgt dan tak boleh belajar dan struggle at the same time .. tapi ,, fikir2 balek aku nk pergi mana , takda tempat untuk kau di U wan .. kau tak layak !! terima fakta tu ,,

2 comments:

  1. wan, skrg ni tawakal + doa je. kwn ak iv pun lg la cm pe tp alhamdulillah dpt. lau ade rzki, insyaAllah ad. jgn rsau k. doa byk2

    ReplyDelete