20 April 2011

Urusan Seri Paduka Baginda

Pendahuluan
En Posmen menghantar surat ke alamat rumah seperti yg ditetapkan *penerimanya aku .

Isi
1. Surat panggilan temuduga yg sgt sulit lagi persendirian dihantar oleh SPA
2. Dinyatakan yg akan diadakan peperiksaan khas dan temu duga utk mengikuti latihan separa perubatan.
3. Tarikh : 10/5/2011 *20 hari lagi*
4. Di nyatakan juga ARAHAN KEPADA CALON *dah mcm SPM pun ada
5. Peperiksaan khas itu menguji Sahsiah dan Minat diri *nasib baik , ingat ujian biology chapter blood circulatory  system x pun transportation

Penutup
Nak pergi ke x nak?

mama said: rezeki kau wan pergi je cuba

aku keliru lagi buntu bila pikirkan mase depan sendiri .. sgt memerlukan khidmat kaunseling skang nih. kene wat persediaan  psl interview ni , kang dia tye elakkan aku jwb haaaaa?. sbb aku mmg selalu blur dan lost , ingat masa kelas ibnu sina cikgu tye " azwan awak ok?" aku jwb "errr saya lost la cikgu" haha satu kelas gelakkan aku . lagi satu , masa PLKN interview main2 pon dh mcm apa dah sumpah aku kaku, tye panjang2 aku jwb sepatah je. Ya Allah terangkan lah Hatiku ini . Jauhkanlah dari sifat malu dan gugup sewaktu mnjwb soalan.
agak2 ade skema jwapan x utk soalan tu? hehe

4 comments:

  1. wan, u should go. pluang dtg hnye skli. lgpun, best pe course yg dy twrkn. buat solat hjt byk2. :) baca ayat 9 surah yassin.insyaAllah dpt mnutup kslhn masa interview. pastu jgn tkot2 sgt, interviewer tu pun manusia jugak. bak kata senior aku, Allah yg pegang hati dia, pndangn dia. doa2 dorg lmbut hati tnye soalan sng2. gudluck ! ;)

    ReplyDelete
  2. ayu, thnx bg nasihat. dh decide mmg akan pegi 10/5 , all the best 4 mara iv , chayokk ! :)

    ReplyDelete
  3. thanx tok wan ! :D good luck tau. doakan ak jgk ^^

    ReplyDelete
  4. ni la pencerahan yg wan tye tuh ,, wee~ ok, i do

    ReplyDelete