06 May 2011

alkisah UPU

aku x nak cerita panjang2 cuma nk cakap aku x dapat , aku ulang sekali lg aku x dapat , apa?? one more time , aku tak dapat laaaaaa ,, hahaha .. aku boleh senyum chill je tapi , ada tapinya aku terus down to the earth bila tgk yg lain happy mcm menang duit 1 juta ada , dapat kereta BMW ada , cakap " i feel fly like G6 ada", berucap syukur ada , byk lg la. Now berpijak pada bumi yg nyata aku ada satu je pilihan terakhir iaitu matriks, why? sebab form 6 aku x dapat.. IPTS?? definitely NO. aku tak mampu !

Matriks, boleh bawak ke? dgr cerita2 senior dan hasil aku blogwalking , matriks mmg perlu STRUGGLE gila gaban tahap kritikal sebab tempoh cuma 1 thn je , 2 semester , pointer kena jaga. dan kalau tak bagus, alamatnya nasiblah~ tp aku takde pilihan.

Selasa depan interview , result interview keluar 13/6/2011. jadi aku kena daftar matriks la .. no choice ! tapi mama ngan ayah aku tak bagitau lg, tunggu abang long ngan kak long sampai , nak berdebat lg ngan mama oh yeahh .. sebab mak tak bagi aku masuk, aku tak nak tp takda pilihan, melainkan aku masuk KPTM atau UNIKOP ,, arghhhhh

Mood takde dah hilang , aku rasa Kosong dan Blur tapi takpe ..
 
La Takhaf wa la tahzan :)

6 comments:

  1. same la kite..kna berdebat dulu dgn mak ayah..

    ReplyDelete
  2. debat jgn x debat .. demi masa depan .. discuss la baik2 mia :)

    ReplyDelete
  3. good luck for temuduga tu... baca banyak2 tentg bidg yg anda minat!!

    ReplyDelete
  4. matrik mmg kena struggle betul2x..
    tak boleh main2x..

    ramai je kwan2x yg masuk matrik ni dapat survive..
    yang penting diri sendiri.. kena usaha lebih.. jngn main2x..


    gud luck untuk interview.. =)

    ReplyDelete