02 May 2011

lipas tiada kaki

HUUUU HAAAA HUUU HAAAA,, tarik nafassss lepassssss tarik nafassss lepassssss. ok ! skarang situasi aku seperti seekor lipas takde kaki atau lipas kudung nk sediakan segalanya, aku rasa SUSAH laa..tapi aku still bole update blog haha , lagi risau bila terbaca blog hamba Allah ni aku tak kenal aku main search google ,, masing-masing cerita la pengalaman pergi interview and benda yg disoal tu aku x expect pun, tapi sekuranng kurang aku dapat tahu jgk apa soalan dia , lepas tu dgn tak malu aku add diorang kt FB , haha dah la perempuan, aku selamba langgar je chat ngan diorang tye pasal iv tu dan ucap terima kasih la .. nasib baik sporting bg tips2. "TERIMA KASIH  daun keladi , ada masa aku tanya lagi "

ok stop nak sambung menelaah , CARI dan BACA ..

2 comments: